Inscripció al Servei d’Ocupació Municipal (SOM)

Es poden inscriure en aquest servei les persones empadronades a Sant Feliu de Guíxols, majors de 16 anys,amb NIF o permís de treball vigent (NIE).

Per formar part del servei has d'anotar-te a la recepció del Servei d’Ocupació Municipal o mitjançant el nostre web, i deixar les teves dades:

  • Nom i Cognoms
  • DNI
  • Data de naixement
  • Adreça
  • Telèfon i correu electrònic

...

Cal concertar una visita per realitzar una sessió grupal d’informació i d'acollida. En aquesta sessió expliquem què fem, com està organitzat, on poder mirar i com apuntar-se a les ofertes, etc.

 

Ho pots fer:

  • per telèfon
  • presencialment a la recepció del Servei d'Ocupació Municipal
  • per correu electrònic Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Horari: de dilluns a divendres de 10:00 a 13.30 hores.

On som? El Servei D’Ocupació Municipal està situat a l'Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació de l'Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols (c/ dels Enamorats, 65-99 1r pis estació autobús Sarfa). Veure ubicació en un mapa

Quina documentació cal portar per inscriure't?
El dia de la sessió d’acollida/inscripció inicial cal que portis:

  • Un currículum vitae - DNI o NIE original
  • En cas que tinguis alguna discapacitat igual o superior al 33%, cal el document (l'original i una còpia) que ho certifiqui (ICASS).
  • Vida laboral
  • Títols i/o diplomes.

Un cop donat/da d'alta t'oferim:

  • Accés a la Borsa de Treball
  • Orientació laboral
  • Formació

Té caducitat la inscripció?

La inscripció al servei s'ha de renovar al cap d'un any des de la teva inscripció, per tal d'estar a la borsa de treball i poder així utilitzar i participar dels recursos del servei.