Ple municipal de març de 2024
Assenyalament:
1a Convocatòria 21/03/2024 a les 20:00 hores
2a Convocatòria 25/03/2024 a les 20.00 hores
D’acord amb el previst a l’article 98 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, us convido a la sessió de Ple sessió ordinària que tindrà lloc a la Sala de Plens el dia i hora que figuren a l’assenyalament, per tractar dels assumptes següents:
Núm.: Assumpte:
I. Part resolutiva:
1.- Aprovació de l'esborrany de l'acta anterior núm. 2/2024 de data 22/02/2024
2.- Donar compte dels decrets d’alcaldia, acords de la Junta de Govern Local i altres qüestions d’interès
3.- Donar compte de la liquidació del pressupost 2023 de l'Ajuntament
4.- Donar compte de la liquidació del pressupost 2023 de l'Escola de Música 2023
5.- Donar compte de la liquidació del pressupost 2023 de l'Emissora Municipal 2023
6.- Donar compte de la liquidació del pressupost consolidat de l'Ajuntament i Organismes Autònoms exercici 2023
7.- Donar compte de l'informe anual relatiu a les resolucions adoptades pel president de la Corporació
8.- Donar compte de l’informe definitiu de control financer sobre gestió del finançament de despeses de personal no pressupostades (PACF 2023)
9.- Donar compte de informe definitiu de control financer expedients aportació Fundació Centre d'Art Col·lecció Catalana de Sant Feliu de Guíxols
10.- Donar compte de l’informe de control financer de beneficiaris de subvencions concedides per l’Àrea d’Educació
11.- Donar compte de contractacions i nomenaments de personal del 01.02.2024 al 29.02.2024
12.- Bases especifiques reguladores de les subvencions de cooperació internacional
13.- Delegació de la competència a la Diputació de Girona per a l'exercici dels expedients sancionadors per infracció a l'ordenança municipal de convivència ciutadana
14.- Aprovació de la massa salarial 2024 del personal laboral Ajuntament i Organismes autònoms
15.- Acceptació de la compatibilitat d'una treballadora de l'Ajuntament
16.- Acceptació de la compatibilitat d'un treballador de l'Ajuntament
17.- Acceptació de la compatibilitat d'un treballador de l'Ajuntament
18.- Aprovació del nou programa de Participació Ciutadana aplicable a les modificacions puntuals de Planejament General i a les tramitacions de Planejament Derivat
19.- Proposició per a un millor reciclatge de l’aigua
20.- Proposició per a fomentar la participació en temes de seguretat
21.- Moció per a la visibilització de les persones amb altes capacitats i per reivindicar la destinació de majors recursos a l'EAP, a les escoles i als instituts
22.- Proposicions urgents
II. Part de control:
23.- Informació al regidores i regidors
24.- Precs i preguntes
L'alcalde, Carles Motas i López